Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Daniel, Johanna, Nitro, atte69
Henno3 skrev:
.....kom på en sak till! Ofta står det att det ej skickas utanför tyskland. Räds inte detta, utan maila säljaren och fråga om det ändå inte är möjligt att sända till sverige. Inte sällan är det så att det ändå är möjligt att skicka hit. Dessutom så får du bort många intressenter som inte lägger bud pga att prylarna inte skickas utanför tyskland....lysande va?!
Kincop skrev:"kurzen Spannhebel"
Är det bra/dåligt på en Fwb300s?
Kincop skrev:Då vann jag en auktion på en Fwb300S Universal!![]()
Nu gäller det klura ut hur betalningen ska gå till![]()
.
Kincop skrev:Då vann jag en auktion på en Fwb300S Universal!![]()
Nu gäller det klura ut hur betalningen ska gå till![]()
.
Kapten Kamin skrev:Släng på en 32X-kikare och du har en kanon-rigg för FT.
börne skrev:Kapten Kamin skrev:Släng på en 32X-kikare och du har en kanon-rigg för FT.
Ja det finns ju en bra sådan till vettig peng på köp & sälj om man vill ha en Sidewinder med SR Pro riktmedlet. Väldigt fin höjdratt får man till också, en Svensktillverkad & mycket exklusiv limited edition höjdratt i aluminium från Börne Engineering, endast tre tillverkade
Kincop skrev:Min tyska är superrostig och Google Translate är sådär.och säljaren behärskar ej engelska.
Jag ska alltså scanna nån legitimation i samband med betalningen? Är detta vanligt?
Hur har ni gjort?
Kincop skrev:Min tyska är superrostig och Google Translate är sådär.och säljaren behärskar ej engelska.
Henno3 skrev:.....kom på en sak till! Ofta står det att det ej skickas utanför tyskland. Räds inte detta, utan maila säljaren och fråga om det ändå inte är möjligt att sända till sverige. Inte sällan är det så att det ändå är möjligt att skicka hit. Dessutom så får du bort många intressenter som inte lägger bud pga att prylarna inte skickas utanför tyskland....lysande va?!
Kerdarf skrev:Henno3 skrev:.....kom på en sak till! Ofta står det att det ej skickas utanför tyskland. Räds inte detta, utan maila säljaren och fråga om det ändå inte är möjligt att sända till sverige. Inte sällan är det så att det ändå är möjligt att skicka hit. Dessutom så får du bort många intressenter som inte lägger bud pga att prylarna inte skickas utanför tyskland....lysande va?!
Som du nämner så står det ju ofta att de inte skickar utomlands, troligtvis har de väl då inte heller någon direkt kunskap om hur detta bör skötas smidigt, billigt och tryggt. Har ni några tips på vad ni eller säljaren har använt för budfirmor för att skeppa bössor från Tyskland? Vad kostar det och hur brukar ni göra med betalning? betalning i förväg, postförskott eller hur fungerar det?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Zippo och 2 gäster