Alla typer av luftvapen är välkomna att diskuteras!

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Re: Alla typer av luftvapen är välkomna att diskuteras!

Inläggav Desaleux 13 sep 2020, 09:37

Jag tycker är man nöjd så är det :smt035 med låg pris men jag ser att allt är inte bra färdigt kräver lite custom bygg enligt recept från mina atomsport på som cometa 220 sätt den har inte allt färdigt hobby pilla men som färdig med kikarsikte monterat hamnar den bland de som inte har stopp klack tryckare går ställa ner och de o estetiska plast kornet byta och kantig varbygel nu är jag nöjd på fjäder typ kunde tänka pump co2 och PCP men inte riktigt min grej jag tänker då inte ha någon för manar åsikt får lite forum info de modeller jag trodde höll bättre standard än de gjorde Hatsan/merkyry som bror var nära köpa på sig men tur inte blev av då.

Swiss klocker det köpte Swiss ABB chefen upp tillverkning och sålde till ryssar tillverkningen mekaniska klockor och i dagens mobil finns klocka så är ju armbands ur mer som tjock tv ute är en svensk som utbildar mekaniska klockor i swiss land en mekanisk klocka går bäst om den saktar sig på 1 timme och 10 minuter exakt 1 sekund ger minst fel praktiskt men klockor är en pant grej enligt danska beslag tags myndighet det beror väl på om man har lungna gatan billigare klocka annars är nog mobilen billigare förlora.
Senast redigerad av Desaleux 14 sep 2020, 06:37, redigerad totalt 3 gånger.
Diana 23. :
Custom1= proelia Atom sport SPA B1-1 pistong lättnad 22 g(.177+1/2R)förlängd kolv 37/Atomsport 4x32 :
Custom2 =proelia Atom sport : SPA B1-1 pistong lättnad 22g(.177+1/2R)med avtryckare slavia 624 förlängd kolv 36/Briv 4x32.
Användarvisningsbild
Desaleux
 
Inlägg: 1398
Blev medlem: 02 jul 2019, 08:04
Ort: Kalix
Tack utdelade: 43 gång
Tackad: 102 gånger i 81 inlägg
Skytteklubb: Ingen
Luftvapen favorit: Fjäder

Föregående

Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster

  • Sponsorer