Luftgevär FX Cyclone (tradera)

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Luftgevär FX Cyclone (tradera)

Inläggav Daniel 01 feb 2008, 23:45

För att följa länken så måste du registera dig.



Nån som ska bjuda ?
Användarvisningsbild
Daniel
 
Inlägg: 5340
Blev medlem: 26 dec 2007, 21:05
Ort: Lögdeå
Tack utdelade: 176 gång
Tackad: 216 gånger i 164 inlägg
Skytteklubb: Piteå Luftvapen Klubb
Luftvapen favorit: Theoben slr 98

Inläggav Silwer 23 feb 2008, 23:45

Utan att vara uppkäftig andrahandspriset på dessa bössor är mycket högt, man ska vara glad om man spar en tusenlapp totalt.

De tillverkar alltså max vad de kan och det räcker inte.

I somras senast skedde ett orderstop då USA och sån marknader måste få sina beställningar först.

De som är lite ful i mun säger att vi får sekondära vapen själva.
Det var en del "tur att inte jag skulle ha min bössa just nu" från svenska intressenter.

Nävä jag fick en strax före denna enorma reaktion, den var defekt direkt ur lådan, det gick inte att mata tram nya skott.

Vapnet var ett Cyclone och de hade helt klart hjälpt mig inom nån månad, men jag orkade inte vänta så jag fick då själv slipa av saker från blocket för att få den att gå att ladda om.

OBS jag håller ej FX Airguns direkt ansvariga, de hade kanske kunnat hjälpt mig inom några månader, nu valde jag att själv riva vapnet och slipa de ytor som behövdes.

Saken var den att jag kunde ladda ett skott ur magasinet sen låste sig laddarmen inan den kunde mata vidare, ett imho allvarligt fel.

Dock var jag inte dumare än jag kunde fixa det själv, men det säger en del om FX Airguns när utlandet kallar.

Vet ni vad, egentligen har jag velat krävt ett nytt nedre hus pga vad som hände.
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm


Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat

| | |likartade trådar| | |


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster

  • Sponsorer