hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Oden 20 jan 2017, 22:11

Öhhhhh........
Jag håller med ovan i tråden här att en hobby man verkligen gillar får kosta!
Men det jag lagt ut är lätt 6 siffrigt med råge+moms :oops:
Men vill man ha mycket intressanta bössor så vill man.
Användarvisningsbild
Oden
 
Inlägg: 2168
Blev medlem: 18 mar 2009, 19:45
Ort: Bodafors
Tack utdelade: 43 gång
Tackad: 68 gånger i 49 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: Fjäder I Alla Väder

Följande användare vill tacka Oden för detta inlägg
gubbe (20 jan 2017, 23:49), bonger (29 jun 2019, 10:54), Alias1905 (28 apr 2021, 17:37)

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Springer 21 jan 2017, 01:44

Hmm...ingen bra tråd...ville inte räkna men kunde inte släppa tanken :o

Lägg ihop själv så förstår du varför :roll:

Diana 75, Nikko Stirling Diamond 10-50x60
Diana 56TH .177, Hawke Sidewinder 8-32x56 på Bullseye ZR fäste
HW90 med HW98 pipa .22, Hawke Airmax 6-24x50 på Dampamount fäste
HW97KT med V-Glide & Custom stock .20, Falcon T50 10-50x60 på Dampamount fäste
Theoben SLR98 .22, MTC Genesis 5-20x50 på Dampamount fäste
Theoben Eliminator .22, Airmax 8-32x50 på Dampamount fäste
Air Arms Pro Sport .177, Nikko Stirling Targetmaster 10-50x60 på Dampamount fäste
Air Arms TX200HC valnöt .22, MTC Genesis 5-20x50 på Dampamount fäste
Webley Patriot .25(UK) gasram, Hawke Sidewinder 8-32x56 på Dampamount fäste
Webley Patriot .22(UK) gasram Hawke Sidewinder 8-32x56 på Dampamount fäste
Webley Patriot .22(UK) gasram Hawke Sidewinder 8-32x56 på Dampamount fäste
Webley Patriot .177(UK) gasram Nikko Stirling Targetmaster 6-24x56 på Dampamount fäste
Benjamin Trail NPXL .177, Hawke Sidewinder 8-32x56 på Bullseye ZR fäste
AR1000 Magnum .177 gasram, Hawke Airmax 6-24x50 på Dampamount fäste
HW75 med Falke M rödpunktssikte
HW40 med Falke M rödpunktssikte
Zoraki HP01 med Walther rödpunktssikte
Dan Wesson 8" CO2 med mängder av patroner
Chrony Alpha kronograf med väska
R2 Kronograf med fodral
7 Hårda gevärskoffertar
7 mjuka gevärsfodral
3 pistolväskor
En hel hög med reservdelar och tillbehör från Maccari, Rowan m.fl. till bössorna
20 kg ammo
jag slutar här då vi närmar oss en mer än nog hög summa...snabbt överslag säger runt 150.000
Men...mina motorcyklar har kostat mer och jag ångrar inget av det :-)
What is the speed of dark?
Användarvisningsbild
Springer
 
Inlägg: 915
Blev medlem: 20 sep 2010, 03:20
Ort: Östersund
Tack utdelade: 63 gång
Tackad: 87 gånger i 70 inlägg
Luftvapen favorit: Fjäder

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Silwer 21 jan 2017, 04:18

Och som Ogster väl fuskade med, jag har inte köpt sånt som är osäljbart så det klart en hel del skulle komma tillbaka med eller har gjort vid försäljning.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav ogster 21 jan 2017, 08:46

Min största rädsla är att jag dör med pengar kvar på banken som nån annan får köpa saker för...
(Mina barn har egna pengar att köpa saker för)

Sen ska man glädjas över sina inköp, om jag tänker tillbaks på 2016 så har bössbytandet trappat av rejält.
Numera vet man vad man vill ha och har testat det mesta på gott och ont...


Dock ska jag ner till Fx snart å få en ny pipa i min Elit och med lite tur kanske det kan finnas nått nytt i produktionen som kan skapa ett habegär.
En ödmjuk jäkel
Användarvisningsbild
ogster
 
Inlägg: 3028
Blev medlem: 09 jun 2008, 16:20
Ort: Kiruna
Tack utdelade: 8 gång
Tackad: 134 gånger i 111 inlägg
Luftvapen favorit: Fx Airguns

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav grym 21 jan 2017, 10:16

74k vapen
32k optik
+ resten

får tillbaka det mesta om jag säljer det
för övrigt anser jag att svsf dödar intresset för sportskytte
Användarvisningsbild
grym
 
Inlägg: 492
Blev medlem: 20 feb 2010, 17:54
Ort: småland
Tack utdelade: 5 gång
Tackad: 23 gånger i 18 inlägg

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Henno3 21 jan 2017, 10:45

Fantastisk referenstråd att visa för sambon när hon menar att det skenat för en "småhandlare" som mig!!
Jag är en som smyger till postens utlämningsställe då hon är på jobbet. På frågan -"är den ny" blir svaret alltid -"Nej, nej, den har jag haft länge, ett fynd, tänkt sälja den snart. Japp, det blir givetvis med saftig vinst vettu"!
-"Tjänar du något på dom där"? -"Jajamen, jo det är bra vinster i detta, köper billigt o säljer dyrt vettu"!
Kan väl ärligt säga att hon inte tittat uppe på bakre hyllan samt bakom den bakre lådan i min lilla skrubb, då hade hon nog fasen fått en hjärnblödning!!

Sammanfattningsvis är det bara en fråga om LIVSKVALITET!!!
"Stå på dig, annars gör någon annan det"!


Weihrauch HW30s.
Feinwerkbau 124 Sport. (Till salu!)
Steyr LP1
Feinwerkbau 603
Henno3
 
Inlägg: 822
Blev medlem: 04 jan 2015, 23:06
Ort: Svanesund
Tack utdelade: 41 gång
Tackad: 126 gånger i 97 inlägg
Skytteklubb: Orust Östra Sportskytteklubb
Luftvapen favorit: Steyr LP.

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav PLUTTE 21 jan 2017, 11:23

Henno3 skrev:Fantastisk referenstråd att visa för sambon när hon menar att det skenat för en "småhandlare" som mig!!
Jag är en som smyger till postens utlämningsställe då hon är på jobbet. På frågan -"är den ny" blir svaret alltid -"Nej, nej, den har jag haft länge, ett fynd, tänkt sälja den snart. Japp, det blir givetvis med saftig vinst vettu"!
-"Tjänar du något på dom där"? -"Jajamen, jo det är bra vinster i detta, köper billigt o säljer dyrt vettu"!
Kan väl ärligt säga att hon inte tittat uppe på bakre hyllan samt bakom den bakre lådan i min lilla skrubb, då hade hon nog fasen fått en hjärnblödning!!

Sammanfattningsvis är det bara en fråga om LIVSKVALITET!!!
Hehe låter som hemma hos mig. Bössor går ju att sälja men prova sälj gardiner brukar säga till hon.
PLUTTE
 
Inlägg: 1451
Blev medlem: 01 jun 2009, 18:45
Ort: Boden
Tack utdelade: 39 gång
Tackad: 103 gånger i 74 inlägg
Luftvapen favorit: FWB 127 HW 30s cal 22

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Kapten Kamin 21 jan 2017, 12:34

PLUTTE skrev:Hehe låter som hemma hos mig. Bössor går ju att sälja men prova sälj gardiner brukar säga till hon.

Been there, done that..
Här köptes det dukar, mattor och gardiner till förbannelse. Hobbybudgeten va minimal..
Nu har jag haft samma gardiner i 7-8 år och ingen har dött av det.
Om jag blundar kan jag för mitt liv inte se framför mig hur dom ser ut i alla fall. :-)
Användarvisningsbild
Kapten Kamin
 
Inlägg: 3138
Blev medlem: 24 jun 2015, 17:14
Ort: Forshaga
Tack utdelade: 1166 gång
Tackad: 1926 gånger i 676 inlägg
Skytteklubb: Forshaga Jakt Sportskytte
Luftvapen favorit: HW30S

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Bara7 21 jan 2017, 12:51

Kör nu från Tobbe med 30 k i bakluckan

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
Bara7
 
Inlägg: 1378
Blev medlem: 31 aug 2013, 09:41
Ort: Bara
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 93 gånger i 64 inlägg
Skytteklubb: Hemma
Luftvapen favorit: De me´luft i

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Archon 21 jan 2017, 12:59

Själv har jag kommit billigt undan. Detta på grund av att jag fått en hel del till skänks av personer som antingen inte velat eller kunnat ha kvar sina vapen (på grund av ålder och dålig syn m.m) och en del har jag fått ärva av personer i min närhet som dött. Jag beräknar att jag har luft- och airsoftvapen till ett värde av 50-60000 om man köper allt nytt. Det är ytterst få vapen i min samling som jag köpt själv. Dessutom tävlar jag inte vilket annars snabbt hade lett till skenande kostnader. Men visst har jag spenderat en del pengar på kikarsikten, fästen, rödpunktssikten, måltavlor, ammunition, kolsyrepatroner, reservdelar m.m. Jag skulle tippa på att jag lagt ut lågt räknat cirka 15.000-20.000 mellan perioden september 2013 fram till nu. Det är inte särskilt mycket men det är en summa som hela tiden växer.
Senast redigerad av Archon 21 jan 2017, 13:05, redigerad totalt 1 gång.
Diana 35, Weihrauch Hw 35, SMK B2, Gamo Whisper IGT, Gamo Modell 300, Daisy 880 Powerline, Zoraki HP-01 Light, Crosman Vigilante, Kandar Cp-1 .22, Umarex HPP, ASG STI Duty One, Dan Wesson 3x, Sig Sauer P320 ASP, Umarex Legends Makarov PM Ultra
Archon
 
Inlägg: 777
Blev medlem: 21 sep 2014, 17:37
Tack utdelade: 31 gång
Tackad: 167 gånger i 135 inlägg
Luftvapen favorit: Diana 35

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Skogstomten 21 jan 2017, 13:02

Började med att jag skulle avyttra/byta bort min Krico 22Lr för 2 år sen och satsa på licensfri luftbössa efter det. Har blivit lite begagnat sen dess...

FX Bobcat 5,5 som jag köpte. Var underbart tyst men kändes allt för klumpig. Sålde kikaren separat och sen blev det en bytesaffär då jag fick pengar och en
FX Verminator 4,5 med kort pipa. Har den kvar hade hoppats den skulle vara lika tyst som Bobcatten, men inte riktigt. Köpte därför en
FX Verminator 4,5 med lång pipa då vissa sa att den var tystare. Eftersom den lät lika mycket som den korta såldes den snabbt. Fick till slut en
HW 57 inbyte mot min 22LR som sen såldes även den då kärlek liksom aldrig uppstod.
FWB 300 S Universal som jag hittade under resans gång på Facebook. Var en väldigt lite använd privatägd som numera ligger arkiverad i sin originalkartong under sängen. Säljaren hade då också ärvt en Gamo Compact som de dock inte ville sälja men då vaknade begäret efter en så. Efter många turer fram och tillbaka där många olika alternativ studerades slutade det med att jag på e-Gun köpte en oanvänd
Walther LP 400 Carbon som jag ännu har kvar.

Lite olika kikarsikten har passerat också. Allt från 2-7 upp till 6-24 av olika sorter.

Dykartub, FX Turbopump, div nipplar/slang, Air chrony, benstöd, mål, kulor, väskor, sandsäckar osv

Så ca 25 0000-30 000krt är nog ett realistiskt värde på grejorna idag inklusive vapenskåpet (Lite större Norlyx 2000 med kombinationslås och brandskåp inuti). Det är nog ungefär samma som jag lagt ut också inklusive inköpsvärdet på det jag bytt bort och det jag lagt emellan. Så genom att främst hålla mig till begagnat och kvalitetsgrejor så kan jag ganska ärligt säga till frun att det hobbyn kostat 0kr utan det är bara att pengarna är låsta i lite grejor :Thumbupp:
Skogstomten
 
Inlägg: 53
Blev medlem: 20 apr 2015, 23:07
Ort: Södertälje
Tack utdelade: 11 gång
Tackad: 3 gånger i 3 inlägg

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Silwer 21 jan 2017, 13:14

Fast jag gissar att det var ju kostnad ut och inte vad man fått eller får tillbaka.

Att det blir 0 kr förluster tror jag få av oss inbillar sig alltid är det ju andra mindre delar som kostar mycket mer än de kan ge beg.

Och jag vet inte om man kan se på ett hobbyintresse att på nåt sätt vara en bra affär, det blir det ju sällan men man har ju fått ut nåt med förmodligen själv som var värt det.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Skogstomten 21 jan 2017, 14:02

Nja i mitt fall har jag nog gjort en vettig beg-värdering på grejorna utan någon förhoppning att få ut överpriser.

Har faktiskt fört statistik över alla bilar jag haft senaste 30 åren. Tror det är 89st sist jag kollade. Har haft 3% ränta på pengarna om jag räknar med inköp, service, reparationer, osv men räknar bort bränsle, skatt och försäkringskostnader. Genomsnittpriset var nog ca 80000kr, och JA det är ett av mina stora intressen att köpa/sälja på Blocket, och på 90-talet var det den saligt insomnade "Gula-Tidningen" som gällde. FÖRE kl 9 på morgonen behövde man ha fått tag i säljarna annars var godbitarna borta.

Började med att jag som 18-åring läste en bok på biblioteket som hette "Konsten att köra bil gratis" eller något sådant. Tricket är att byta ofta, köpa fina välskötta en-ägarbilar till rätt pris, gärna i oktober-februari och sen sälja till normalt pris ofta i mars-september. Man får lära sig några "bilmodeller" som man gillar och sen ligga och bevaka dessa så man vet vad de brukar kosta. Och JA det kräver mycket tid!
Skogstomten
 
Inlägg: 53
Blev medlem: 20 apr 2015, 23:07
Ort: Södertälje
Tack utdelade: 11 gång
Tackad: 3 gånger i 3 inlägg

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Illya 21 jan 2017, 14:05

Jag har väll inte spenderat så mycket. ungefär 12k på luft och airsoft vapen med massa sikten, lampor och annat skit.
Luftvapen:
Feinwerkbau 300s match .177
BSA Airguns Meteor EVO .177
Crosman 1377
Julapuffra .177
Illya
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 24 jun 2016, 18:52
Ort: Örebro
Tack utdelade: 1 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg
Luftvapen favorit: Feinwerkbau 300s

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav ogster 21 jan 2017, 17:18

Räknar man ihop allt skytterelaterat under tex förra året så räcker inte 100k långt, är väl optik som är största boven för min del och ammo kommer på andra plats...

Har en bössa och ett nytt sikte påväg hem sen får det va sluthandlat tills vinterstugan är färdigbyggd har jag lovat mig själv.
En ödmjuk jäkel
Användarvisningsbild
ogster
 
Inlägg: 3028
Blev medlem: 09 jun 2008, 16:20
Ort: Kiruna
Tack utdelade: 8 gång
Tackad: 134 gånger i 111 inlägg
Luftvapen favorit: Fx Airguns

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav gnoer 21 jan 2017, 18:01

Jag sålde min Exellent samling För över 100 papp(Airgans,se)
men inte var det många kr i vinst.Nu har jag letat udda luftvapen för sir ka 40 tusen men utan skryt ligger jag nog på pluss.har sålt av alla luftpistoler i kartång gav nog lika mycket
det jag saknar är alla revolvrar,så min tid kvar är udda bösser
o revlvrar
Mvh Bosse
Airguns .se
gnoer
 
Inlägg: 133
Blev medlem: 07 feb 2015, 18:18
Ort: uppsala
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 12 gånger i 11 inlägg
Skytteklubb: USK
Luftvapen favorit: EXCELLENT

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Silwer 21 jan 2017, 18:24

Kartång?

udda bösser och revolvrar

Bra en del saker blir ju värt nåt med tiden kanske i Sverige särskilt svenska vapen i viss mån.

Är du intresserad av tat skjuta luftvapen då? eller var det samlandet?
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav gnoer 21 jan 2017, 18:45

Började på sjuttitalett skjuta luft i USK slutade som tränare å mat förvaltare nitti efter en propp i
höger öga kom till baka med vänster öga å höger hand men endast för ro skull,det var mentalt svårt att komma till baka,så allt skytte luft å krut sker på mina villkor.
gnoer
 
Inlägg: 133
Blev medlem: 07 feb 2015, 18:18
Ort: uppsala
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 12 gånger i 11 inlägg
Skytteklubb: USK
Luftvapen favorit: EXCELLENT

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Silwer 21 jan 2017, 18:50

jo helt begripligt, tufft att byta öga att sikta med.

Jag hopas du dokumenterade din samling iaf innan du sålde det fissn så mycket vi inte vet om Excellent modelerna och när de tilverkades.

Jag har iofs bara en Excellent C1.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav gnoer 21 jan 2017, 19:23

Ja et är inte dåligt det med en C1,har du pilar ? annars sitter det mesta kvar i huvudet å det är så svårt att skriva när andra som vet bättre ska har stora planer,då kliver jag åt sidan.
För att följa länken så måste du registera dig.


Bjuder på en bil ur luftpistols skåpet.det blir nog svårt för nån att få samma samling nu,jag började
1962 att samla luft o krut vapen,det har gett mig mycket genom åren.
gnoer
 
Inlägg: 133
Blev medlem: 07 feb 2015, 18:18
Ort: uppsala
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 12 gånger i 11 inlägg
Skytteklubb: USK
Luftvapen favorit: EXCELLENT

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Leopold 21 jan 2017, 21:22

Vi kom fram till att vi inte spenderat tillräckligt, jag och min TopGunn. Hon behöver en lätt och exakt pcp-bössa och det har vi inte idag. Så det blir att ta vägen förbi Hurricane och prova ut något som kan passa henne.

Visst HW30s är ett vapen hon gillar vikt/balansmässigt men det är inte helt lätt att få till montaget av de sikten hon vill ha för att trivas 100%. Därför blir det nu att kolla efter lämpliga pcp.
Användarvisningsbild
Leopold
 
Inlägg: 12780
Blev medlem: 25 aug 2010, 18:54
Ort: Växjö
Tack utdelade: 1783 gång
Tackad: 1942 gånger i 1040 inlägg
Luftvapen favorit: SAG AR1000 - 原油,但有效

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Batistuta 21 jan 2017, 21:56

Leopold skrev:Vi kom fram till att vi inte spenderat tillräckligt, jag och min TopGunn. Hon behöver en lätt och exakt pcp-bössa och det har vi inte idag. Så det blir att ta vägen förbi Hurricane och prova ut något som kan passa henne.

Visst HW30s är ett vapen hon gillar vikt/balansmässigt men det är inte helt lätt att få till montaget av de sikten hon vill ha för att trivas 100%. Därför blir det nu att kolla efter lämpliga pcp.

:Thumbupp:
Bild

Air Arms EV2 .177 FAC
FX Royale 200 FT cal 22 FAC
Weihrauch HW 97 TH cal .177, FAC 16 joul
Weihrauch HW 50 cal .177, FAC 16 Joul
Feinwerkbau 300s .177
Walther LG55 .177 (1955)
Gamo Hunter .22

www.morrumsskyttegille.n.nu
Användarvisningsbild
Batistuta
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 07 nov 2011, 19:20
Ort: Mörrum
Tack utdelade: 1653 gång
Tackad: 1428 gånger i 640 inlägg
Skytteklubb: Mörrums Skyttegille
Luftvapen favorit: HW 97

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav poho 21 jan 2017, 23:01

gnoer skrev:Ja et är inte dåligt det med en C1,har du pilar ? annars sitter det mesta kvar i huvudet å det är så svårt att skriva när andra som vet bättre ska har stora planer,då kliver jag åt sidan.
För att följa länken så måste du registera dig.


Bjuder på en bil ur luftpistols skåpet.det blir nog svårt för nån att få samma samling nu,jag började
1962 att samla luft o krut vapen,det har gett mig mycket genom åren.

Häftig sammling avundsjuk är bara förnamnet :thumbupp:
poho
 
Inlägg: 333
Blev medlem: 28 apr 2012, 11:28
Ort: Sölvesborg
Tack utdelade: 178 gång
Tackad: 236 gånger i 100 inlägg
Skytteklubb: Msg

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Springer 21 jan 2017, 23:37

Visst kan jag få in en hel del slantar genom att sälja av bössor & sikten men i nuläget känns det lite främmande.
Har ju köpt in det jag har just för att jag vill ha det :-)
What is the speed of dark?
Användarvisningsbild
Springer
 
Inlägg: 915
Blev medlem: 20 sep 2010, 03:20
Ort: Östersund
Tack utdelade: 63 gång
Tackad: 87 gånger i 70 inlägg
Luftvapen favorit: Fjäder

Re: hur mycket har ni spenderat på luftvapen ?

Inläggav Henno3 22 jan 2017, 08:20

Leopold skrev:Vi kom fram till att vi inte spenderat tillräckligt, jag och min TopGunn. Hon behöver en lätt och exakt pcp-bössa och det har vi inte idag. Så det blir att ta vägen förbi Hurricane och prova ut något som kan passa henne.

Visst HW30s är ett vapen hon gillar vikt/balansmässigt men det är inte helt lätt att få till montaget av de sikten hon vill ha för att trivas 100%. Därför blir det nu att kolla efter lämpliga pcp.


....En AA Ultimate Sporter i nyskick i 4,5 <10j kanske?! Impulsköp på tal om tråden, men kan inte försvara innehavet då jag bara skjuter fjäder numera! Den dåliga karaktären ger impulsköp som kostar!!
"Stå på dig, annars gör någon annan det"!


Weihrauch HW30s.
Feinwerkbau 124 Sport. (Till salu!)
Steyr LP1
Feinwerkbau 603
Henno3
 
Inlägg: 822
Blev medlem: 04 jan 2015, 23:06
Ort: Svanesund
Tack utdelade: 41 gång
Tackad: 126 gånger i 97 inlägg
Skytteklubb: Orust Östra Sportskytteklubb
Luftvapen favorit: Steyr LP.

FöregåendeNästa

Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat

| | |likartade trådar| | |


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster

  • Sponsorer